Workout

Jag har haft ett väldigt fullspäckat schema så här i början av veckan med jobb, träning och så vidare. Igår åkte jag och tränade efter jobbet, klockan var väl runt åtta snåret och dum som jag var trodde jag att jag skulle vara ensam på gymmet. Men ack så fel jag hade, jag fick liksom parkera på andra sidan byggnaden, leta frebilt efter ett skåp i omklädningsrummet och tråckla mig in mellan träningsmaskinerna. No more kvällsträning säger jag bara. Det enda trevliga med det träningspasset var att jag stötte på en gammal klasskamrat som jag inte har sett sen studenten och det var onekligen förträffligt roligt!

Idag är jag ledig och ska in till stan med Moa för att hitta lite spännande saker till Annies maskerad. Hon slutar dock inte förens klockan fyra så jag tänkte passa på att boka en tid för klipp och färgning på ett litet ställe här i vallentuna men icke! Det fanns inga tider förens i februari för tydligen ska ALLA klippa sig på mitt guldställe.
Lite senare ikväll tänkte jag svänga förbi Annie i mörby för lite quality time. Vi har nämligen något som måste firas över en god middag eller något i den stilen.

Ha en bra onsdag! (ps. var tvungen att ändra vilken dag det egentligen var tre gånger, måndag? nej vänta nu, tisdag? Neej, nu vet jag, det är ju onsdaaag! Bra koll Frida, bra koll.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0