The party continues

Jahapp, då var det slut på festandet och soffpotatishänget för nu sitter jag här på jobbet igen. Hah, nej då, vem försöker jag lura egentligen? Klart det blir fest ikväll och hand i hand med fest går ju så klart också ett obligatoriskt bakismood! Min tämligen gamla bror har nämligen fyllt 23 barre den 1 januari och som att det inte firades nog på nyårsafton ska vi nu också äta middag på Marie Leveau ikväll. Det tackar man ju inte nej till i första taget. Jag har hört att det rycktas om förträffligt goda ostron, spännade. I vilket fall ska jag dra ut med tjejerna efter middagen, när man ändå är i stan liksom. Jag tror att det lutar åt Magenta som tydligen ska vara ett good place, och inte undra på det när självaste Cimon Lundberg (från PH) har varit där och klubbat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0