Summa summarum:

Nu är jag tillbaka igen! I och för sig har jag varit frisk ett tag men jag har liksom glömt bort att skriva. Förra lördagen var i alla fall awesome så det var nästan värt en liten maginfluensa. Vi åt jättegod trerätters middag på Marie Leveau med både ostron (mumma), en fet köttbit och chokladkaka. Sen åkte jag hem till Anna där jag mötte upp resten av kvinnoligan. Efter ett snabbt glas med asti begav vi oss faktiskt till Collage där jag började kvällen med att surra lite med Stefan från Paradies Hotel som beslutade sig för att släppte in oss på VIP avdelningen. Jag säger då det!

Annars har jag spenderat ganska mycket tid i Annas soffa tillsammans med henne, Harry P och kebaben. Igår hade jag min första dag på ICA också och det kan man ju inte bara utelämna från bloggen hur som helst! Det nya jobbet verkar onekligen trevligt och jag tror att jag kommer passa som handen i handsken.

Nej, nu ska ni få vara i fred och jag ska börja stänga här på gymmet. Kanske för sista gången på länge, kanske inte. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0