Fix

Oj, vad jag har träningsverk idag! Jag provade nya maskiner på gymmet igår och det tog verkligen jättemycket mer än de vanliga. Jag provade spänna armmusklerna lite nyss och jag kan med glädje meddela att det finns lite krut där inne. Jag trodde att jag skulle få sånna där ihopdragna biceps men det ser mer ut som att jag är orienterare eller något för den är mest bara lång. Nej, nu ska jag sluta analysera mina små muskler. Idag har jag kollat på plank till min nya vägg i rummet, jag är nämligen på väg att göra om lite. Eller snarare laga min vägg som har fyra hål i sig sen min hylla störtade i marken och tog väggen med sig. Sen blev det också en tur till Täbban med Emma och Viktor där jag köpte ett par snygga tishor och ett paraply (märkligt, jag vet). Nu ska jag göra en smoothie, lägga en ansiktsmask och decka framför tv:n.

Ha en trevlig söndagskväll ni med vettja!




(Observera den söta rosetten på paraplyet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0