Globefuckers in London

Hej igen blorren!

Nu är jag hemma från vår helt fantastiska tripp till London. Vi har haft det så extremt bra, jag bara älskar London! Man märker verkligen hur stela och tillbakadragna svenskar kan vara jämfört med människor från andra delar av världen. Jag kan dra en snabb summary:

På lördagen kom vi fram till hotellet vid tre tiden, vi lämnade väskorna och gav oss genast ut på stan för att hitta lite sköna festblåsor till kvällen. Senare på kvällen slutade vi på en lyxrestaurang med vita dukar och kristallkronor där vi även blev medbjudna ut på stan av servitören. Så framåt kvällskvisten hamnar vi som några typ av vip-gäster på ett superbra ställe vid piccadilly circus. Vi fick gå före hela kön och behövde inte betala något på hela kvällen, YES! Dock visade det sig att servitören var något av en stalker och vägrade lämna mig ifred under resten av vistelsen men det var fan värt det måste jag säga. Vi hade en redigt bra kväll så tack, Syri "syran", för att du bjöd med oss.

Jag måste tillägga att under våra 24 första timmar i London hann vi med en hel del shopping, en utekväll, bli bjudna på dejt samt utföra dessa, se de viktigaste sevärdheterna och dygna. Bra gjort va?








Förutom en massa, massa shopping och festande har vi ju självfallet turistat endel...






















Sista kvällen körde vi också på en rejäl utgång men denna gång utan "syran" vilket var en befrielse i sig. Vi fick inte heller med oss någon kamera ut men det blev några bilder innan vi gick från vår lilla tvåmannafest på hotellet...









Min lilla chinchilla.. han är så söt..



Och så till bilden som inte riktigt hör hemma någonstans men ändå förtjänar att vara med trots att den inte visar den finaste sidan av mig. Precis innan bilden är tagen uttrycker Anna sin oro över att precis under tre fåglar, det händer ju att dom får för sig att tömma blåsan väldigt olägligt. Mycket riktigt får jag en stor pöl rätt i nyllet som splasha rätt ordenligt.




Sekunden senare får Anna en bajja på armen men det finns tyvärr inget bildbevis på den klutten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0