Tisdagen

Jag känner mig förjävla bra nu, ska nämligen och träna body pump med Maria. Jag har redan hunnit jobbat lite med Mary Kay och det är inte så pjåkigt det heller. Jag är sjukt taggad på att boka klasser just nu. Vår unit har som mål att sälja för två miljoner till nästa år så det gäller att ligga i nu. Efter gymmet ska jag träffa Anna för en uppdatering samt lite planering inför lördag då vi lättar från Sverige och drar till roligare breddgrader.

Oj, glömde nästan att berätta att jag och Kim har bokat två veckors intensivkurs i Köping med start 5 oktober. Så enligt kvinnan som vi bokade hos ska vi troligen ha körkort lagom till vecka 44. Finally säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0