Övningskört

Jag har precis varit duktig och övningskört, mhm! Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde så jag er kjempenöjd. Sen har jag varit en good girl och sökt lite nya jobb så nu väntar jag med spänning. Det vore nog på tiden att få ett heltidsjobb för jag börjar känna mig lite raslös om dagarna även fast jag är ganska duktigt på att sysselsätta mig själv. Nu går jag mest och längtar till helgen för då åker mitt castingcrew till Finland vilket brukar bjuda på en hel del spårade händelser. På tal om det kom jag på att jag måste ta ledigt från jobbet på lördag.

Nu ska jag gå ut på promenad med lilla Dweezil och svänga förbi pappa i garaget där han styckar bytet från älgjakten i förra veckan. Spännande väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0