Nu far vi!

Jag lyckades inte hitta dosan trots sökhjälp från både mor och far. Men däremot har jag lyckats packa klart. Jag har med mig en tröja och that's it. Nästan i alla fall, lite smink och ett par skor också. Så nu, mina damer och herrar, ska det bli shoppa av. Jag har ju liksom inget annat val. Mhm, bra tänkt va?

Nu ska jag sätta mig och skriva av en London guide för hand eftersom färgen tog slut precis i samma stund som jag skrev ut biljetterna. Lite flyt ska man ju ha!

Systemkameran är med trots att den upptar hälften av handbagaget så det lär bli en del relativt snygga bilder eftersom vi ändå pratar om mig och golle Anna.

Vi hörs på torsdag om jag inte har slocknat av svininfluensan eller något annat äckligt.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: katja

Hoppas ni hade super duper kul i london!!!

2009-09-09 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0