En övertaggad människa

Fy vad jag känner mig duktig! Jag har varit på ett tre timmars möte med casting eliten och när jag kom hem gick jag ut och sprang! Det blev ingen lång sträcka men ack så ambitiös jag är. Idag har jag varit hemma hos Moa och hjälpt henne med tvätten. Vi hann även med att skriva ett brev till hennes indiska fadderbarn och det fick mig att inse hur snabbt man tappar engelskan nu efter skolan. Fy och skam. Men vi blev i alla fall extremt taggade på att köra en rejäl utekväll på lördag. Jag tror att det hade något med partymusiken i bakgrunden att göra. Den där känslan har liksom hållt i sig hela dagen och kvällen, så nu sitter jag här och längtar. Ska banne mig ta och köra några moves innan jag somnar.

Imorgon ska jag ta å bju' på nå' bilder från Finlandsresan med castingen. "YES" tänker ni och har svårt att somna för ni är så himla spända inför imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0