Plåster på såret

Så klart misslyckas jag med uppkörningen precis i slutet. Jag ska bara köra tillbaka till skolan och tror ni inte att jag missar en stoppskylt? Jag blir så förbannad på mig själv men what to do? nästa uppkörning är redan inbokad men mer än så säger jag inte just nu. Hihi.

Som tröst fick jag köra till IKEA med mamma och Emma. Det var ett fint plåster på såret måste jag säga. Självklart går det alldeles utmärkt att köra då istället. Snacka om dålig tajming.

Imorgon fyller jag faktiskt 19 år så jag har endel att se fram emot trots allt. Nu ska jag dock städa mitt rum som ser ut som en krigsplats från andra Världskiget och det är mindre kul måste jag erkänna.

Körkortet kommer, var så säkra på det!

http://swannehag.files.wordpress.com/2008/03/korkort.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0