Minusgrader

My god vad kallt det är numera! Det var under minussträcket idag så jag fick inviga chinchillan. Han gjorde ett bra jobb och höll mig varm och go'. Nu sitter jag på jobbet, blundar samtidigt som jag drar in lukten från parren gucci-envy me och drömmer mig bort till lite mer exotiska platser. Pappa var en god man och köpte den till damerna i huset. Det tackar vi för! Det är så roligt att man har kopplat så många minnen till olika parfymer, vem kommer liksom inte ihåg alla DATE parres? Typ Robyn och så vidare, väldig nostaligskt. Nu måste jag sluta sitta och sniffa på mig själv och börja jobba. Jag har nämligen fått en hel lista med saker som jag ska göra.

Till mina äldre läsare har jag gjort en ordlista för att förenkla läsningen:
Chinchilla - fuskpäls från London
Parre - parfym
Sniffa - lukta

Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Anna

CHINCHILLIIIIE<3

2009-10-10 @ 10:47:46
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0