HEM, LJUVA HEM

Det är så förbaskat skönt att vara hemma igen. Min hjärna har gått på högvarv alldeles för länge känner jag. Förresten, visste ni att det finns 15 000 registrerade taxibilar i Svergie och att det är lika många männsikor som kör rattfulla på våra vägar varje dag? Tänk så ofta man möter en taxibil liksom. Aningens skrämmande faktiskt. På tal om skrämmande så ska jag jobba imorgon, och ja, jag har rätt att tycka lite synd om mig själv just nu. Och det med tanke på hur lite sömn jag har fått gentemot hur mycket information som min stackars hjärna måste sortera. Nåväl, nu är det dags för mig att rulla ner ridån för idag.

PS. Jag saknar min fantastiskt fina vän Anna som alltid lyssnar så vackert när jag behöver lätta på hjärtat :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0