FREDAG

Jag har varit för arg för att skriva men nu har det lugnat ner sig lite. The studio är det sämsta jävla påhittet i världen och det är allt jag har att säga just nu. Världens sämsta place.

Idag har jag legat i badet i princip hela dagen. Nu har jag äntligen fått lite kläder på mig och ska göra mig i ordning för kvällen. Först blir det obligatorisk castingträning och sen ska jag iväg på födelsedagsmiddag hos Frida Bodin. Det ska bli roligt att träffa alla små tjejer igen! Lite senare ska jag troligtvis till Berns på man-hunt. Men vi får se hur långt energin bär mig. Jag ska ju trots allt jobba imorgon.

Kommentarer
Postat av: katja

Försökte dom lura på er massa bilder ;)

2009-10-24 @ 17:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0