En lördag att förakta

Det här är inte en lördag att se fram emot. Jag sitter just nu på jobbet vilket är lika med tråkigt eftersom det finns nada att göra. När jag kommer hem ska jag städa mitt rum som för tillfället har blivit grovt våldtaget av kläder, resväskor och andra föremål. Inte heller kul. Sen återstår det faktum att jag åker till Köping imorgon och måste packa en ny väska. Jag som inte ens har packat upp från varken London eller Finland. Igår fick jag dessutom veta att det inte finns något internet på vandrarhemmet där vi ska bo för att man ska fokusera på körkortsstudierna, och då menar jag endast! Hör ni det, ENDAST!. Tur att jag får komma tillbaka till civilisationen lagom till nästa helg.

Tur att jag och Anna har stora planer på att bosätta oss i London i januari. Det vore nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0