Konst?

Så klart har jag lyckats dra på mig en förkylning lagom till teoriprovet och uppkörningen trots att jag hade satt på mig chinchillan igår. Det blev i alla fall en väldigt trevlig kväll igår. Först bjöds det på små goda tilltugg och drinkar hos Malin och sedan hamnade vi på nån typ av hiphop fest i Kårsta. Jag och Anna tog sista tåget hem mot vallentuna där våra vägar skilldes åt. Jag åkte hem till Lulle där festen fortsatte ett litet tag.

Nu sitter jag och förundras över något konstverk som mina föräldrar har bestämt sig för att sätta upp igen efter några år. Det är nån typ av tredimisonell pistol i grönt ljus. Mycket märkligt.



Nä, nu är det dags för en kvällpromenad med lilla Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0