Adjö och farväl

Då var det snart dags att lämna hemmet och åka till Köping igen men den här gången blir förhoppningsvis den sista. Imorgon har jag min sista körlektion innan uppkörningen och jag känner mig faktiskt redo. Ni får skicka mig lyckoönskningar på tisdag kl 8.15 för då är det äntligen dags!

Avslutningsvis vill jag skicka en hälsning till min kära Gunnar som har farit upp till himlen. Han var en mycket, mycket fin man som förgyllde mina fyra veckors arbete på Danderyds sjukhus. Tänk så lite man behöver göra för att göra mycket för någon annan. Varje gång jag dricker mitt te med citron smak ska jag sända dig en tanke, time after time!

http://static.devote.se/gallery/big/20090226/03b00b60c0ed84e7ff403145224115ec.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0