Uppkörning nummer två

Vilken festlig helg jag har haft! Efter middagen i lördags gick vi till Duvel som är en pub med en herrans massa Belgisk öl. Där tyckte bartendern att jag skulle ta någon lättdrucken öl och så blev det, tydligen innhöll den också tio procent alkohol. Sen gick vi till inget mindre än Berns där vi till och med fick gå före i kön och utan att visa leg. YES! Första gången ever i Stockholm. Därefter blev det lite dans, lite öl, lite donken och en möte med en sjuk taxichaufför.

Idag kände jag att jag behövde sova ut, dels efter helgens bravader men också med tanke på att jag har uppkörning nummer två imorgon. Man måste ju vara på hugget! Jag måste erkänna att ångesten kommer krypande nu. Jag skulle bli så fruktansvärt förbannad på mig själv om jag inte klarar det den här gången. Nej, nu ska jag ta mig fan ha det där jäkla körkortet, där med basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0