Vårskrik

Äntligen är våren här! Jag gjorde ett vårskrik när jag kom hem från skolan idag men det var inte i klass med Rojarövardotters dock. Jag lyckades också somna ute i solen och vaknade nån timme senare när solen gick i moln, då fortsatte jag sovandet inomhus istället. Men jag har inte bara sovit idag, har faktiskt städat rummet och gjort en lista på vad jag ska köpa i London. För att inte tala om talet jag höll idag i skolan. Det handlade om att skolan borde ha liberalare regler för utlandsivstelser och vår lilla rektor satt och lyssnade och tyckte att det var bra idéer jag hade. Imponerande? aarå!

/ Dicks In The Frixx

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tror på hårdare regler inom skolan när de gäller utlandsresor.

Annars: Keep up the good work med bloggen. Underbart att komma hem, öppna brevlådan och där ligger en Cosmo som väntas bli läst. Sedan slår man på datan med lite oboy i handen och läser Frixxies blogg. Min ultimata dag! Du är min hjälte

2009-03-19 @ 12:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0