Lägenhetsvisning

Nu är snart två dagar bestående av jobb, jobb och lite hemsk melodifestival avklarad. Klockan tre har jag tillåtelse att lämna arbetet och då kommer min lilla mamao och hämtar upp mig för då mina vänner, ska vi på lägenhetsvisning. Jag har aldrig varit på nån så det ska bli redigt spännande och bättre vore det om dom fick för sig att investera i en sprillans ny lägenhet. På tal om steg in i vuxenvärlden så har jag återigen tagit upp övningskörningen. Så idag blir det en till tur på vägarna i uthamra. Tänkte att det var lika bra att berätta vart jag ska köra så ni vet var ni inte ska köra, bara ett tips sådär.

Planlösning_37-12_41-12



  

IMG_0065_1024x768

JM_Bjorkbacken_cam5_merged_ 

IMG_0071_1024x768 


Kommentarer
Postat av: Kimsi

Tack för tipet!Det var sjukt snygga klänningar och jag blev genast kär i en :) gud va fin lägenhet, är det den du ska flytta till elr för i såfall kommer jag och bor hos dig :)vart ligger den? vi har bestämt att vi ska ut på fredag om du vill följa med vilket jag hoppas på <3pusspuss älski

2009-03-02 @ 16:04:16
URL: http://lillkiim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nyckel till spritskåpet, Nyckel till ytterdörn och en egen toa! Annars bojkottar vi lägenheten!

/Brolle och Björne

2009-03-02 @ 17:00:57
Postat av: Jonas

Såklart! Ni kan få nyckel till allt vettja



/Jonas

2009-03-02 @ 19:35:04
URL: http://frixxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0