Man har sina knep...

Maaah! Jag längtar extremt mycket till London nu. Där är det mas o menos 10 grader och ett shopping utbud som inte är att leka med. Speciellt inte när man har en väska som inte får vara större än 40×55×20 cm. Jag har dock en plan för hur jag ska få med mig allt; det gäller att sätta på sig så mycket kläder min arma kropp orkar bära när man går ombord på planet. Hah Ryanair, det tänkte ni inte på!  Jag lär dessvärre se ut som en mitsubishi gubbe under hemresan men hey, vad gör man inte? Jag har redan börjat öva på vesslan-tekniken så man smidigt kan tränga sig förbi folkmassan som alla vill åt fynden. Ibland är det bra och vara liten, i alla fall om man ska armbåga sig in i en sån här folkmassa;



Eller slåss om det så behövs:


Kommentarer
Postat av: Kryckan

Ses på magget ikväll!



/M&G-Olivia

2009-03-21 @ 18:45:30
Postat av: Frixx

aarå!

magget i mitt <3

2009-03-21 @ 21:01:25
Postat av: Kimsi

Neråå du kan ta det lugt men jag ska snart göra det :)

2009-03-22 @ 13:49:59
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0