Lurre

Just nu i skrivande stund fäller jag små tårar. Jag upptäckte en enorm spindel och fick sån panik att jag började gråta. Hah, jag skäms över mig själv. Vad har den där lilla varelsen egentligen gjort mig för ont?

Idag har jag varit i stan tillsammans med företaget och gjort ett studiebesök på Gudrun Sjödén som är vårt fadderföretag. Det var good att åka in till stan istället för att sitta i skolan. Saknade Oliva lite dock. Jag, Moa och Sofie avslutade med en lurre på ett litet hak. Mumma! Man borde äta ute oftare...





Lilla Moa och lilla Sofie!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Naaaaw jag sakna dig med! O nu London :O



Gonna Miss Ya <3



(en gåva från london skulle kunna förlåta att du åker bort)



/M&G-Olivia

2009-03-24 @ 14:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0