En förlorad dag

Idag slutade vi kl 11.30 vilket för många resulterade i att dom gjorde något vettigt, typ pluggade eller kanske något mindre vettigt men endå kul som shopping. Men, jag kom hem och skulle göra en god lunch men så klart var alla ingredienserna slut så det blev mackor med varm choklad och vispgrädde. Inte helt ok med tanke på att jag har börjat mitt lite nyttigare liv. Sen somnade jag kl 13.00 för att sedan vakna upp 17.13. Nu är mina planer för dagen helt förstörda. Jag får välja mellan att gå på arfopowerdance och räkna matte. Inget svårt val tänker ni? Men nu är det så att vi ska ha prov på sida 1-158 nästa fredag  och om man ligger efter lika mycket som jag har man egentligen inget val. Men jag får väl helt enkelt köra ett nytt bodypump pass imorgon för då räknar jag med att min slöa kropp har återhämtat sig från söndagspasset och hoppas på att jag kan slita mitt nylle från matteboken. Nej då, det går ingen nöd på mig. Dags för matte och kycklingsallad.

                                                                        
             Inte ens en uppmaning hjälper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0