Kanonkul

För första gången var det ganska behagligt att gå till jobbet men det var bara för att solen sken och jag kunde rimligtvis kunde gå och nynna på "inte ett moln så långt ögat kan nå". Jag har jobbat hela 45 timmar den här månaden och det känns minst sagt great att ha lite para att spendera i London. Idag kom det sammanlagt 11 personer på sex timmar för att gymma. Förstår ni då hur lite jag har att göra på jobbet? Förstår ni då hur lååångsamt tiden går? Det är nåt extremt. Jag satt och roade mig med att bilder när jag lekte en riktig telefon receptionist.

Kanonkul
 


vårens första stekare; aarå!





Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är fan fast på de där jobbet livet ut!

Ses imorn! Love ya<3

2009-03-23 @ 15:21:36
Postat av: Sofie

Haha! jag gillar jobbet

2009-03-23 @ 15:55:26
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0