Och så bär det iväg

Typiskt mig att bli sjuk precis innan en resa. Har till och med fått feber, nu vet jag hur det känns för feber-putte. Stackars liten. Men det är bara knapra alvedon så ska det nog bli bra. Ikväll blir det till att packa det lilla jag ska ha med mig, åka och säga hej och hejdå till enjipenji, börja skriva på nationella talet saaamt gå och lägga mig tidigt. Ska upp klockan 04.45 imorgon så jag hinner duscha, det finns nämligen bara gemensamma duschar på hotellet, eller rättare sagt; det finns bara gemensamma badrum. Well, klarar man att leva på ett fjäll i en vecka utan något som helst badrum klarar man nog att dela badrum även om det är med ett helt hotell.

Vi lär ta reeelativt mycket bilder så var inte ledsna, ni får följa med på ett hörn också.
Pass opp London, pass opp. Dicks in the frixx är påväg!

Castinglandslaget minus nio killar plus en tjej är lika med the London crew


Kommentarer
Postat av: ENJI

hemmahemmahemma?

2009-03-29 @ 16:11:51
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0