När jag återvände från de döda

Tappade visst bloggsuget där ett tag tror jag. Men kanske, kanske har jag funnit det igen!

För er som inte redan vet har jag varit en working girl i allt för många veckor men snart så är det semester även för mig. Det ska bli mig ett sant nöje att få slippa gå upp vid 05:20 och åka hela vägen till danderyds sjukhus. Nu råkar jag ha haft ett relativit roligt jobb och det känns bra, mindre bra känns det däremot att återvända till receptionen på gymmet.

Imorgon ska jag följa med och hämta hem vår nyinköpta motorbåt och det ska bli fantastic! Jag bara älskar den svenska skärgården och det ska bli kul att nu kunna avnjuta den i en lite, lite större båt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0