Sjuk eller bara gnällig

Määä! Jag mår dåligt och vill gå hem från jobbet nu. Jag började ta bort nagelack och acetonet luktade så starkt och ett plötsligt illamående kom och överrumplade mig. Men det är bara att stå ut i tre timmar till.
Föräldrarna ska ut med båten idag och tanken var att vi kids ska möta upp dom i vaxholm och äta middag men nu får jag kanske skippa det. Fy vad gnällig jag känner mig.

Jag kan berätta att det var väldigt trevligt att träffa Anna och Sofie igen i stället för att gnälla. När vi väl träffades kändes det som att det var alldeles nyligen som vi träffades sist. Jag fick nästan känslan av att vi skulle sätta oss ner och sy kläder till UF-företaget men som tur var skulle vi inte alls ägna oss åt skolan för den är slut!

Nej, nu såg jag att det är fullt här i väntrummet, kanske bäst att sluta blogga och låtsas göra något vettigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0