Planer

¡Hola amigos! Nu är det färdig jobbat för idag and it feels good. Imorgon är sista arbetsdagen på danderyds geriatriken och det är med blandande känslor som jag kommer gå ut genom dörrarna. Jag kommer verkligen sakna alla härliga patienter och personalen. Som avskedspresent bakade jag lite scones och så ska jag köpa en redig godispåse också. Imorgon börjar jag jobba klockan två och slutar vid halv tio snåret och tur är väl det för min syster ska tydligen passa på att ha nån typ av fest ikväll. Mor och far är nämligen ute på sjön med den nya båten förstår ni. Förhoppningsvis hinner jag träffa min golleplutt anna efter jobbet imorgon också. Damn, I miss that girl!

Här är en bild på dagens Frixxie;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0