Fredag och ledigheten är här

Fredag! Ledig i en hel vecka! Yes! Det ska firas med en middag och en utgång i stan ikväll. Idag träffade jag Moa och Malin på en fika innan jobbet. Det var riktigt trevligt att få en update i sommarens påhitt. Nu är det också bestämt att hela familjen åker till stugan i norr och hälsar på alla släktingar. Det blir dessvärre tidigt imorgon bitti så jag vet inte när jag ska ha tid att packa men det löser sig nog. Blir till att gå upp i ottan för min del känns det som. Nu måste jag stressa vidare på jobbet för att hinna med allt så jag kan stänga så snabbt som möjligt. Oj, hör ni, jag måste stressa på jobbet! Första gången ever. Jag tvivlar på att det blir någon mer uppdatering innan onsdag då jag kommer hem från Umeå.

Ha det så bra fram tills nästa gång vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0