En misär

Trååkigt! Det finns absolut inget att göra på jobbet idag. Ibland händer det att någon ringer men annars, nej, inget! Jag köpte en Cosmopolitan för att fördriva tiden men nu är den färdig läst och nu sitter jag här igen, utan något att göra.
Hela min dag började extrem dåligt. Usch, jag är så arg! Emma har levt rövare i huset medan mina föräldrar har varit borta. Jag somnade framför tvn i natt och när jag skulle gå in i mitt rum i morse ligger det tre personer och sover där. Som om det inte hade varit nog med det hade en hylla lossnat från väggen och alla grejer låg tillsammans med mina kläder på golvet. Jag vet inte hur det har gått till men det var inte en vacker syn. Efter ett tag upptäckte jag dessutom en stor bajsklutt på min nya kudde! Det var alltså en misär i mitt rum som ni kanske hör. Jag tog löpet till jobbet och var rätt glad för att få slippa närvara i röran. Nu har jag i alla fall ringt madre och tipsat dom om att komma hem ögona böj!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag allt hittat hit igen. Vad hemtrevligt du har fått det ;)Och tack för en trevlig kväll härom dan förresten! :)

2009-07-29 @ 23:41:51
URL: http://anniiea.blogg.se/
Postat av: sebbe

baah, man får inte skvallra på sina syskon! trevlig blogg annars, mer bilder!

2009-07-30 @ 05:08:40
Postat av: Frida

Sebbe: HAH, man får det när dom har varit dumma! Ska lägga upp mer bilder, lovar :=)



Anna: Thanks! Det var så kul att du kom. Vi får ses igen snart så det inte dröjer en månad till hörru :)

2009-07-30 @ 11:00:56
URL: http://frixxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0