Trörre

Min hjärna drabbades precis av överbelastning. I flera timmar sitter man på jobbet utan det minsta att göra och så helt plöstligt ska en skara människor komma och köpa gymkort på samma gång. Och inte blir det lättare när man aldrig har sålt något förut så man får sitta där och skämmas. Men tapper som jag är lyckades jag lösa problemet och nu sitter jag här igen, utan något att göra.

Ikväll var tanken att jag skulle till tegel men just nu känner jag för att gå hem och lägga mig i soffan, bli matad med godis, somna innan filmen ens har börjat för sedan vakna upp på söndag med gårdagens smink och vänta på att det ska bli kväll så man får sova lite till.

Nu har det snart gått en vecka sen lilla Anna åkte vilket betyder att det bara återstår tre veckor till innan vi får återförenas. Knappt nå trirre!


Kommentarer
Postat av: ENJI

SNARTSNARTNSART<3

2009-01-19 @ 11:14:15
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0