Observera: Elitläger!

Igår kväll gick jag till ica för att inhandla kvällens förnödenheter, alltså godis och läsk. Jag skrattade lite för mig själv när jag stod där bland lösgodiset och insåg att det alltid är samma människor där varje fredag. Men sen kom jag på mig själv, det innebär ju att jag också är en av dom. Jag tillhör gänget som inte har något annat för sig på fredagskvällen än att moffa med godis och läsk. Så, tur är väl det, att jag faktiskt ska på elitläger på bosön idag för att träna. Sen är det i och för sig casting jag ska träna men lite mer fysiska aktiviteter kommer det bli. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan en enda sovmorgon i helgen men det återstår att se. Jag kan gå och deppa en hel vecka om jag vet att jag inte kommer få sova ut på helgen. Tur att jag är ledig på onsdag i alla fall.

Till sist vill jag att invånarna i staden Aix-en-Provence ska veta att dom är verkligt lyckligt lottade som får ha den bästa kvinnan jag vet på besök i deras stad. Miss you mucho Enjipenji


Kommentarer
Postat av: ENJI

MISS YOU TOOOO MADRE<3

2009-01-26 @ 13:02:48
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0