Nytt år, nya tag?

Var jag tvungen att ta en bloggpaus för att jag inte gjorde annat än att skriva på blorren? Nej. Jag hade nästan gett upp det här med bloggen tills jag slogs av tanken att the-one-and-only-enji kanske vill läsa om mitt innehållsrika liv när hon flyr till Frankrike i en hel måndad. Så vad fan, jag ger mig själv en chans till! Frågan som återstår är dock hur innehållsrikt mitt liv egentligen kommer bli när kvinnan i mitt liv åker? Ingen lamimami utan lami...



 vem ska trösta knyttet?

Kommentarer
Postat av: Kim

jag kommer också läsa din blogg varje dag prutten :D

2009-01-09 @ 22:57:25
URL: http://lillkiim.blogg.se/
Postat av: frixx

men å så bra :)

jag är redan en aktiv läsare på din så det blir ju alldeles utmärkt!

2009-01-10 @ 12:13:37
Postat av: ENJI

MAAAAMI<3

jag blir nästan ledsen i ögat juuu

2009-01-10 @ 16:13:32
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0