mat+söndag=sant

Som jag anade blev det en välförtjänt sovmorgon idag. Vaknade nämligen inte förrän klockan tre. Jag kände för att göra en stor frukost så det blev våfflor med nutella och cocos, te, jucie och en macka. Mumma. Ibland känns det som att söndagar inte är till för annat än att äta, äta och äta lite till.
Nu sitter jag och fascineras av hundskrället som är fantaskiskt lättroad. Hon har hållt på att jaga sin lilla knorr i ett bra tag nu och verkar aldrig ge upp. Tänk om jag också skulle ta och prova.
Ikväll blir bjuds det på smoothie och Patrik 1,5 här hos familjen Wallgren. Oj, inte nog med det, nu gör mor min till och med en drink innan maten.

/ Frixxielou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0