Att leva som en greve

Som jag anade blev det en förträfflig dag igår. Den började med shopping längst götgatan och sen bjöds det på två omgångar fika. Framåt kvällen och många glas senare åkte kameran fram och det togs minst sagt fula bilder. Sen bar det iväg till inget mindre än, hör och häptna, Spybar. Wooho, livin´ the dream! Näe, skämt å sido, det var faktiskt en besvikelse. Klockan 06.06 steg jag in genom ytterdörren med en extrem smärta i fötterna efter att ha stapplat omkring i 11 cm klackar en hel dag. Jag förstod att klockan var på tok för mycket när jag i dörren möttes av min mami som skulle gå upp och jobba. Det är tungt må jag säga att leva som en bara en greve gör.

/ Festgrevenfrixx

Kommentarer
Postat av: ENJI

liiiving the dream!

det gjotde vi minst sagt <3SB

2009-02-27 @ 12:35:58
URL: http://enjienji.blogg.se/
Postat av: Adde och Johan

Varför var inte vi bjudna med fitt-anna till stan?



Puss och kram, ses i skolan (Kan knappt bärga mig)

2009-02-27 @ 16:35:46
Postat av: jonasfrixx

Ni måste ju jobba lite på stekar looken för att passa in fattar ni väl? Då lovar jag att ni får följa med på Spyan!



Ses imorgon <3<3<3<3



/Jonas

2009-03-01 @ 12:12:04
URL: http://frixxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0