Hundögon

Det blev en relativt trevlig kväll igår. Jag och enji var lite oroliga för att vi inte skulle komma in på marie leveau eftersom det var 20 års åldersgräns plus att det var en rejäl kö. När jag visade legget drog dörrvakten en suck och när det sedan var enjis tur utbrast han "ääh, det här funkar inte". Men så kollade vi på han med våra söta hundögon och vips var vi inne. Det är så dom ska tas. Idag, däremot, är jag inte på topp. Jag tror inte magkatarr och alkohol är en bra kombination. Men man mår som man förtjänar.

Kommentarer
Postat av: ENJI

Om man skulle må som man förtjänar så skulle du väll ändå må kalasbra...ooohiiih



SÖNDASGSSMÖR TILL MIN SÄRBO<3

2009-02-15 @ 19:30:47
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0