Tillbaka till skolan

Nu är jag tillbaka i skolan efter helgen i tänndalen. Det var sjukt bra skidåkning i år igen, bortsett från att det var 20 minus grader uppe på toppen och snöade hela tiden. Föreställ er; nypistade backar utan någon förändring eftersom det inte var några människor i backen och allstå igen kö. Som pricken över i:t föll det typ 20 cm lössnö och gjorde underlaget ännu lite bättre. Riktigt roligt som sagt.

Idag har vårt lilla företag sytt här hemma. Vi tog en tur med Malins nyköpta bil, pärlan (som startade på första försöket..idag) till Lidl för att inhandla lite choklad, eller ja, det blev ganska mycket. Men, men, vi var i alla fall riktigt flitiga och hann klart med många fina plagg. Själv knåpade jag ihop en jeanskjol och nån typ av tröja. Imorgon kommer vi lägga upp plaggen till försäljning på bloggen. Då får ni gå in och kika på cocoadesign.blogg.se!

Nu borde jag verkligen plugga matte men det är så jävla tråkigt. Den där obehagliga matte C boken förtjänar inte min uppmärksamhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0