Ett odjur till hund

Idag är vi lediga från skolan, eller lediga och lediga.. Vi har friluftsdag och jag valde att ha en egen aktivitet som ska innefatta minst 3 timmar fysisk aktivitet. Tanken var att jag skulle gå och träna på Gym och Sim idag men mina muskler verkar ha fått nog efter body pump passet igår. Jag lyckas alltid få den värsta träningsvärken man kan tänka sig. Ni vet när man inte kan sätta sig på toan utan att greppa tag i ett hanfat eller liknande för att få stöd. Eller ge ifrån sig obehagliga ljud när man går i trappan. Hopplöst.

Som om inte det vore nog med plåga så fick jag en hunvalp kring halsen som behövde vaktas på min lediga dag. Jag skulle ha strypt hunden om jag visste att det inte skulle få några konsekvenser för hon tuggade precis upp mina favorit skor. Ett riktigt odjur är vad hon är. Så för att trösta mig själv funderar jag på att åka till täby centrum för att köpa ett par nya skor. Kanske ska skicka räkningen till min bror som bär ansvaret för byrackan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0