Slirare

Jag har idé-torka över vad jag ska önska mig i julklapp. Det här har aldrig hänt förut! Börjar jag bli vuxen eller vad är det frågan om? Jag har suttit i typ 4 timmar på jobbet och försökt komma på något vettigt men icke. Det enda vettiga jag har gjort är att skriva ut nya CV:n och personliga brev. Så nu måste jag börja söka ett till jobb också för nu finns det inget kvar att skylla på.

Efter jobbet tänkte jag kanske åka till Kista galleria och kika på den nya stora Monki butiken och kanske köpa en julklapp. På tal om julklappar så kom jag på att jag beställde ett par fräsiga leggins från nelly imorse till mig själv. Jag valde att skicka dom i en röd liten presentpåse och så vips har man gjort sig själv ett paket! Ja, ja, vi får se om det blir någon tur dit med tanke på vädret. Turen till jobbet imorse var nämligen ingen rolig resa, jag slirade runt en hel del om man säger så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0