Sagan om frixxies återkomst

Nu har mor min varit på mig om att jag ska skriva lite igen så jag känner mig illa tvungen, dessutom är det synd om er tappra själar som dag ut och dag in läser samma inlägg. Mamma tyckte nämligen att "den där ön har varit tillsalu länge nu" och det har hon rätt i.

Just nu håller jag på att städa rummet, jag har nyligen kommit underfund med att det är dags att tvätta lite kläder. Det råkar faktiskt vara så att jag åker till Lanzarote på fredag och man kan ju inte åka näck. Så varmt är det inte.
Självfallet är det castingen som står för kostnaderna då det råkar vara ett träningsläger. Vi ska, av vad jag har förstått, bo mitt ute i öknen på något typ av enormt träningscenter. Det kommer onkeligen inte sitta helt fel med en morgon yoga eller liknade i solskenet.

Nu ska jag snart ta bussen, mhm, ni läste rätt. Det finns tyvärr ingen bil hemma så jag kommer behöva gå ut i det obehagliga vädret och ta bussen. Jag erkänner att man blir jäkligt bekväm av sig när man har körkort...

http://www.mbab.dk/leksaker/pic/vyrobky/l/0496.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0