Moff

God kväll bloggen! Nu har lilla Anna precis traskat hem ifrån en riktig moffkväll med både Anna Anka och Maria Montezami på tv:n. Jag trodde egentligen att jag skulle jobba ikväll men när jag kom dit visade det sig att julschemat hade börjat gälla och att jag inte alls hade kvar mina vanliga tider. Tur var väl det med tanke på hur trött jag var. Däremot var det inte så kul att christos hade stängt så vi fick vända och åka tillbaka till vallentuna grillen för att få lite krubb. Ännu värre var det att geishan kostade 22 kronor på pressbyrån. Tackar gudarna för Candy Shop!

Jag har hunnit med att återförenas med Moa också och det var onekligen trevligt! Den kvinnan håller på och planerar en Thailands resa och jag är minst sagt avundsjuk.

Nej, nu ska jag gå och göra något vettigt...

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0