Ilska

Gaah! Jag har försökt få min gamla skitdator att fungera hela dagen och när jag äntligen kommer på felet dyker det upp nya problem. Jag har liksom gömt själva dosan till den bärbara musen och tangetbordet så det går inte igång. Men så kom jag på den briljanta idén att byta ut dom mot stationära men då funkar såklart bara musen och inte tangentbordet. För en gångs skull hittar jag inte ens ett gammalt tangetbord, så himla typsikt, vi som har cirka en miljon stycken! Kan inte pappa nu bara vara snäll att svara...

Jag får väl lösa det på något vänster för annars blir det inget julkort/studentkort till alla släktingar runt om i Sverige. Det råkar nämligen vara så att det inte finns en enda användbar bild från min student så jag var illa tvungen att arrangera ett fejkat här om dagen.

God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0