Tegel och Casting

Vilken rolig kväll det var igår! Vi körde middag hemma hos Moa och sen var vi en drös tjejer som körde tegel för hela slanten. Det är så jäkla kul att röja på dansgolvet till Azul Azul - La Bomba! Dessvärre skulle de flesta jobba idag så det blev en tidig kväll men det betydde också att jag fick sova extra länge imorse. Nu har jag nyss kommit hem från Ängsholmsparken där jag och Linnea har tränat casting i flera timmar. Det är nämligen svenska mästerskapet nu på söndag, inte för att jag kommer göra några stordåd men träna bör man. För er som är intresserade av att se på casting finns en film från SM-veckan i Malmö. Adressen är; http://svtplay.se/v/1641364/mer_sport/sm-veckan_i_malmo_-_1_8__del_1  och castingen visas på tiden 02:35 ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0