Tre goda nyheter

Tre goda nyheter för Frida:

Nummer ett: Ikväll bokar jag en resa till London, YEES! Jag och lilla Anna åker dit den 5-10 september och det kommer blir så fantastiskt jävla bra. Ursäkta språket men det är så jag känner. Vi bor på samma hotell som jag gjorde sist jag var där så jag är redan förberedd på vad som komma skall, och det är alltså inte världens mest glamorösa hotell men vad gör man inte om man vill bo nära stan?

Nummer två: Jag har fått jobb i en eller två veckor framöver på Karlbergskolan här i Vallentuna. Ska ta hand om små sexåringar och det kommer bli redigt kul för jag älskar barn. YEES!

Nummer tre: Imorgon ska jag åka Mälaren runt på motorcykel med padre och det är typ årets höjdpunkt. Lovar att ta massor av bilder av coola mc-frixx!

Två av padres motorcyklar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0