Summering

Jag har lyckats gömma min USB-sladd till kameran på något väldigt bra ställe för jag kan inte hitta den. Därav den dåliga bilduppladdningen. Jag ska göra mitt bästa för att hitta den så ni kan få se alla mina fantastiskt vackra bilder från de senaste dagarna.

I fredags bjöd jag hem några vänner på lite förkrök och sedan drog vi till tegel. Jag vet, jag skulle inte göra det men vi fick skjuts hela vägen dit så vi kunde inte tacka nej. På tegel var det dock otroligt lite folk men vi dansade och hade oss ändå. Alltid trevligt att ha mycket plats på dansgolvet så man kan ta ut svängarna ordentligt. Framåt natten drog jag och enji vidare in till stan för att fortsätta kvällen där men det slutade med att vi gick åt olika håll. Jag stötte på ingen mindre än Peter Forsberg utanför Sturekompaniet, eller det var faktiskt snarare han som stötte in i mig när han, Bingo Remer och Katrin Zytomierska skulle ta något fylle kort. Hittade resultatet på hennes blogg faktiskt. Jag tänkte hoppa in i bakgrunden lite snyggt men jag häjdade mig i sista stund. Fast den där bilden hade blivit ännu lite bättre om jag var med.


I går kväll hade vi kräftskiva med Castingen hos Linnea. Det var riktigt roligt faktiskt! Framåt småtimmarna fick vi för oss att dra till tegel och det tyckte jag lät som en bra idé men det skulle jag få ångra. Vakterna var på dåligt humör och lät mig åka hem alldeles ensam bara för att jag inte hade lyckats fylla 20 år. Det var fantastiskt surt att sitta och vänta på bussen i sammanlagt en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0