Semester!

Jag är nu hemma från helgens bravader och har återigen klarat mig bra. Jag hade en relativt bränd kropp när jag kom hem från Trosa igår men det har övergått till brunhet. Score! Det tog tre långa timmar att komma hem men det var ett trevligt besök i Trosa så det var värt restiden. Dock var jag väldigt sliten när jag väl var hemma så det blev en lugn kväll hemma hos Acce med mina några av mina gamla classmates. Försökte mig på en återställare men det gick hjälpte inte, jag kände fortfarande hur marken gungade. Så går det när man är ute på sjön och är ovan kan jag tala om.

Just nu sitter jag av mina sista timmar på jobbet för snart får jag semester! Eller ja, bara i en vecka eller så men jag är glad i vilket fall. Det har bara varit fem tappra själar på gymmet idag. Då kanske ni kan tänka er hur lite jag har att göra på jobbet. För att underhålla mig själv har jag kikat på lite resor till london. Det är superbilligt ju, endast 2 465 kronor för fem dagar med hotell, flyg och frulle. Jag frågade mitt lilla hjärtegull Anna om hon var sugen och ja, mina damer och herrar, det var hon. Så på slutet av månaden kanske jag befinner mig i England. Mm, vilket förträfflig tanke. Nu ska jag fortsätta räkna ner den sista timmen innan jag får åka ut till skärdgården och ligga som ett kuttersmycke på båten. Vackert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0