Nu drar jag till myggen!

Woho! Jag hinner med ett sista inlägg innan jag åker. Har packat färdig min väska nu och väntar på att bilen ska rulla iväg så jag kan lägga mig ner och sova i den 8 timmar långa resan. Det blev nämligen bara tre timmars sömn i natt och jag trillade in genom dörren för ungefär en timme sen. Igår körde vi först lite vin hemma hos en vän i Solna och sen drog vi en väldigt snabb tripp till Soap bar och slutade kvällen på Grodan. Det var en lyckad kväll och jag träffade på lite nya människor vilket jag alltid finner trevligt. Nu vet ni det kära vänner.

Vi hörs på onsdag då jag förhoppningsvis kommer hem lite mer utvilad, lite brunare och med lite mer bilder i arkivet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0