Jag har tråkigt!

Jag har så himla tråkigt just nu! Ska jag behöva städa rummet för att jag har så tråkigt ellöör vad är det frågan om? Jag staffas säkert nu bara för att jag egentligen har en massa saker att göra bara det att dom är så tråkiga. Typ packa upp väskan från London. Nej, det får vänta.

Imorse väcktes jag av att jobbet ringde och ville att jag skulle hoppa in och jobba på kvällen. Trött som jag var trodde jag att det var onsdag vilket innebär utgång så jag försökte slingra mig ur situationen lite snyggt. Jag föreslog att hon skulle ringa en annan tjej men hon hade också tackat nej för att hon jobbade redan måndagar och onsdagar. Inte förens då slog det mig att det bara var tisdag. Samtalet slutade med att jag sa att jag kunde "skippa gästerna hemma" och jobba istället. Så blev jag dagens hjälte på jobbet och fick bra mycket beröm av chefen.


Kommentarer
Postat av: ENJI

HAHA yes!

2009-04-08 @ 12:10:48
URL: http://enjienji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0