Festfixarfrixx

Igår gjorde jag och anna middag och moffade godis hemma hos hennes papi och det var minst sagt trevligt. Ännu bättre blev det med tanke på att det var föräldrafritt. Imorse när jag vaknade upp gick jag ner till vallentuna centrum för att sola och beställa klipptid. Klappat och klart nu alltså. Resten av dagen spenderade jag på verandan i solen. Jag har kirrat en rejäl solbränna nu och det känns rätt good. Men nu till det bästa; jag blev så avis på enji för att hon var ensam hemma så jag försökte flirta in mami och papi på en kryssning till Åbo. Det gick som smort. Wohoo! Festfixarfrixx är bara för bra. Så på fredag packar dom väskorna och jag får ett helt dygn för mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0