En bra dag

Idag tog jag tillfället i akt och sov ut ordentligt och det var mycket mer värt än att åka till skolan för ett litet fjuttigt projektmöte. Men bäst av allt  var att få ta en fika med min vän Maria. Det är alltid lika roligt att få ta del av hennes händelserika liv och tänka tillbaka på gamla minnen som jag har haft med det flickebarnet. Jag fick ett såkallat "iiih"-ryck påväg hem för jag blev så himla glad av att höra om hon och hennes pojkvän för är det nån som förtjänar ett lyckligt förhållande så är det hon.
Idag har jag dessutom tagit mig i kragen och gått till gymmet för att jobba på musklerna, inte dåligt faktiskt.

Nu håller jag på att frysa sönder av nån anledning så jag funtar på att ta ett bad eller kanske basta lite. Senare är det i alla fall dags för matematik och desperata hemmafruar. Inte på samma gång dock, det brukar sällan resultera i något bra.

Dr. Phil och jag på studenskivan.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket :) Vad jätte kul att träffa dig igen också <3

2009-04-26 @ 14:13:00
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0