Lörre (lördag)

Hej, hej, hallå!

Sitter på jobbet i vanlig ordning vid den här tiden. Igår köpte jag en godispåse som av någon anledning inte tog slut och nu sitter jag här och äter upp den medan folket tränar. Mohah. Ikväll är det föräldrafritt hemma så jag tänkte bjuda min lilla vän enji på middag på Kristos, men det vet hon inte om än. Sen är tanken att vi antingen ska bjuda över några och gå ut eller så väljer vi att gå ut dirr och skiter i resten. Mohah. Ska i vilket fall som helst försöka ta lite bilder ikväll. Jag och Sofie kom överens om att man borde ha med sig kameran oftare så man har lite spontanbilder i arkivet och inte bara en herrans massa semesterbilder.

Smack!

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag ska fan också kröka i kväll. jättemycket!

2009-04-04 @ 13:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0